سلام رفتی دکترچیشد؟
ببخش یه سوال، واژینال بود سنوگرافیت یا شکمی؟؟
منم هماتوم با ۵۰ درصد درگیری ساک دارم استراحت مطلقم ، شما هماتوم داری ،زودتر به دکترت نشون بده، دارو و شیاف بهت میده، استراحت کن یا دفع میشه یا جذب، انشاالله مشکلی پیش نیاد، بی خبرم نزار، من روانی شدم از استراحت مطلق دیگه روزا نمیگذره،فقط برای دستشویی از جات بلند شو،فقطم فرنگی
سلام عزیز چراالان رفتی میزاشتی ان تی میرفتی
همه چی خوبه خداروشکر قلبش هم تشکیل شده
هماتوم داری
آخرین پریودیت چندم بوده؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.