خانما میشه سونومو بگین

تصویر
۶ پاسخ

سلام رفتی دکترچیشد؟

ببخش یه سوال، واژینال بود سنوگرافیت یا شکمی؟؟

منم هماتوم با ۵۰ درصد درگیری ساک دارم استراحت مطلقم ، شما هماتوم داری ،زودتر به دکترت نشون بده، دارو و شیاف بهت میده، استراحت کن یا دفع میشه یا جذب، انشاالله مشکلی پیش نیاد، بی خبرم نزار، من روانی شدم از استراحت مطلق دیگه روزا نمیگذره،فقط برای دستشویی از جات بلند شو،فقطم فرنگی

سلام عزیز چراالان رفتی میزاشتی ان تی میرفتی

همه چی خوبه خداروشکر قلبش هم تشکیل شده

هماتوم داری
آخرین پریودیت چندم بوده؟؟

سوال های مرتبط

مامان سوگل و تودلی💙 مامان سوگل و تودلی💙 هفته دهم بارداری
مامان معجزه خدا🧿💚🌱 مامان معجزه خدا🧿💚🌱 هفته شانزدهم بارداری
مامان پسرم مامان پسرم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پویان مامان پویان ۵ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته پانزدهم بارداری
مامان ناردونه مامان ناردونه ۶ ماهگی
مامان هلیا مامان هلیا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان 💙💙💙🩷 مامان 💙💙💙🩷 روزهای ابتدایی تولد