مامانا میشه سونومو نگا کنین هماتوم دارم ؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

آره عزیزم استراحت کنی خوب میشه
جنسیتشو احتمال نداد؟

از توالت فرنگی استفاده کن پله بالا پایین نشو خم و راست نشو رابطه نداشته باش سعی کن استراحت داشته باشی شیافت هم مرتب استفاده کن

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

نگران نباش شیاف استفاده کنی جذب میشه چند هفته رفتی سونو ؟

اگه پله دارین کمتر برو با آرومتر برو از رو پله
رابطه فعلا نداشته باش چیزی هم سبک سنگین نکن

عزیزم رقیه عظیمی برا همه هماتوم مینویسه نگران نباش 😑
سونو جای دیگ ای برو از این ب بعد
ولی محض احتیاط کار سنگین نکن‌چن مدت نزدیکی ام نداشته باش

اره عزیزم داری ولی خداروشکر انگار خیلی جزئیه

بله یدونه دارین
شیاف و استراحت

اره عزیزم نوشته که

بله عزیزم نگران نباش خونریزی داری؟

سوال های مرتبط

مامان کیان ویزدان مامان کیان ویزدان ۴ ماهگی
مامان جوجه😘 مامان جوجه😘 هفته سی‌ام بارداری
مامان شیطون بلا مامان شیطون بلا هفته بیست‌ویکم بارداری