فک کنم دوقلو ک انقد زیاده بتا
عزیزم دوقلو بود یا ن؟
ممنونم آره فردا میرم دکتر بنویسه
مبارکه یه سونو برو حتما😍
ای خدااااا
عزیزمممم
مبارکت باشههه
دعا کن این حس خوب و بتای مثبت منم ببینم به زودی...♡
چقد عدد بتات بالاس واسه 6هفته اصن انقد نیس احتمالا دو قلو سه قلویی😍😍😍😂
انشالله هرکی بچه میخواد خدا دامنشو سبز کنه ولی یبار هم با ویزیت آنلاين دکتر سروی امتحان کنین
مبارکه عزیزم 🌺
فک کنم یک ماه نیم
خیلی کم
🥹🥹ایشالا
برا ۶ هفته خیلی زیاده بنظرم دوقلویی
شاید دوقلوئه که انقد عددش بالاس
منم ۶ هفته فهمیدم بتا ۲۰۰ بود
مبارکت باشه عزیزم چه مثبت قشنگی ❤️🥰🥰🥰😍😍
آره عزیزمم مبارکه
چند روز تاخیری؟
علائم چیا داشتی؟
عزیزم تست زده بودی
مثبته مبارکه
هفته رو نزده
از اولین روز آخرین پریودت حساب کن
مبارکههه عزیزم
مبارکههههه🥹
چه زیاده چند وقت از موعدت گذشته
بعله عزیزممم چند روز تاخیر
بله عزیزم مبارکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.