برا چیه ؟
عالیهههه
من هنوزم بعضی وقتا ک اذیته بهش میدم
۴ ماه هر ۱۲ ساعت نیم سی سی دادم
پسر من شیر نمیخورد تهوع داشت میورد بالا.عااالی بود براش.با یکیدوبارخوردن خوب شد
من از دوماهگی میدم تنها داروی که خوب بود یکم بهش ساخت اینه انواع دارو رو امتحان کردم از خارجی و گرون تا ایرانی فقط این میسازه بهش کمی ارومش میکنه 2ونیم سی سی با دو نیم سی سی آب جوشیده سرد قاطی میکنم ظهر یبار شبم یبار میدم ،
منم میدم نیم سی سی
والله من الان یک ماه میدم تا قطع میشه دوباره همون حالش
من روزی دوبار بهش میدم واقعا تاثیر داره شبا خواب نداشت ساعت 4بیدار میشد از دل درد الان خیلی بهتر شده ولی موقع خواب باز اذیت میشه
یه ماهگیش میدادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.