من واسه دخترم استفاده کردم خیلی خوب بوده . هنوزم دارم استفاده میکنم . شربت پپسومید . پودر هست با طعم موز که باید اول با آب ولرم مخلوط بشه .
برا رفلاکس به پسر من دکتر داد ولی پسرم قبلا بالا نمیاورد الان بالا میاره باز میخوام ببرمش دکتر
من دادم تاثیری نداشت رفلاکس رو پنهان میکنه و باعث اعتصاب شیر میشه برای دختر من که اینجور بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.