۳ پاسخ

من واسه دخترم استفاده کردم خیلی خوب بوده . هنوزم دارم استفاده میکنم . شربت پپسومید ‌. پودر هست با طعم موز که باید اول با آب ولرم مخلوط بشه .

برا رفلاکس به پسر من دکتر داد ولی پسرم قبلا بالا نمیاورد الان بالا میاره باز میخوام ببرمش دکتر

من دادم تاثیری نداشت رفلاکس رو پنهان می‌کنه و باعث اعتصاب شیر میشه برای دختر من که اینجور بود

سوال های مرتبط

مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی