۵ پاسخ

من راضیم عزیزم

بستگی به بچه داره کدوم براش وزن دهی بهتری داشته باشه برای پسر من ببلاک بهتره

من نان کامفورت میدم خیلی خوبه

همه شیر خشک ها مثل همن منم نان اوپتی میدم معمولیه نه خیلی زیاده نه خیلی کم

من نان اوپتی پرو میدادم خیلی خوب بود ولی الان نان HAمیدم خیلی وزن نمیگیره

سوال های مرتبط

مامان گل پسر🥰 مامان گل پسر🥰 ۱۲ ماهگی
مامان 🎀Panah🎀 مامان 🎀Panah🎀 ۱۷ ماهگی
مامان ♡رقی♡دنی♡بنی مامان ♡رقی♡دنی♡بنی ۱۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان مه یاس🌼💗 مامان مه یاس🌼💗 ۱۳ ماهگی
مامان آراد🦁
پناه🌻 مامان آراد🦁 پناه🌻 ۸ ماهگی
مامان مه یاس🌼💗 مامان مه یاس🌼💗 ۱۳ ماهگی
مامان رادمان 🩵 مامان رادمان 🩵 ۱۵ ماهگی