دکتر میگفت همه شیر خشکا یکین وزن دهیشو
الان چند کبلویه گل پسرت؟
منم اول دادم خیلی خوب بود ولی یبوست شد ندادم
من دکتر برای وزن گیری پسرم سوپرامیل تجویز کرد
سوپرامیل خیلی شیر خوبیه مدفوعش نرماله روزی یکبار یا یک روز در میون یکبار
وزن دهیش نرماله نه خیلی زیاده نه خیلی کم من خیلی راضیم👌
اگه خیلی یبوست داشت میتونی در کنارش قطره پاراکید پویا بدی اینا تجربه هایی بود که دکتر در اختیارم گذاشت
سوپرامیل خیلی شیرخشک خوشمزه و مقوی ای هست وزن دهیش خوبه
فقط ممکنه تا یک ماه یبوست داشته باشه موقع پی پی کردن دستاشو بگیر و روی مبل پاهاتو بذار و بچه رو روی شکمت بذار دراز بکشه تو این حالت راحت دستشویی میکنه
بعدش خوب میشه
من از اول میدم هرماه حدودا یک کیلو اضافه کرد
خواهرم ابتامیل میده سنگین سده دخترس چاقم هست ولی اوطور نه.یعنی پف پفو نیست .نان فقط پف میکنه وزن نمیده به بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.