شیر خشک گیگوز میدین وزن دهیش چطوره ؟

۳ پاسخ

من دختر دوستم میخوره هنوز ریزه میزه مونده نمیدونم دیگ شایدم سیستم بدنش اینطور خیلیام دادن راضین

من کمکی میدم گیگوز،نه نفخ میاره،نه یبوست نه اسهال،وزن گیریش هم عالیه،،،،،بنظرم از همه شیرخشکها بدون عوارض تره

برا من خوب نبود نساخت به بچم

سوال های مرتبط

مامان 🫀رستا❤️صدرا🫀 مامان 🫀رستا❤️صدرا🫀 ۱ سالگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱ سالگی
مامان 💓یسنا  تودلی💙 مامان 💓یسنا تودلی💙 ۱۰ ماهگی
مامان گل پسر🥰 مامان گل پسر🥰 ۱۲ ماهگی
مامان ♡رقی♡دنی♡بنی مامان ♡رقی♡دنی♡بنی ۱۱ ماهگی