شیرخشک گیگوز خوبه یا ن وزن دهیش چطوره

۳ پاسخ

من خیلی راضیم

من که اشتباه کردم ازدادنش اصلا به دخترمن نساخت

گیگوز وزن دهیش خوب نیست خیلی سبکه برا بچهایی که هضم بد دارن میدن

سوال های مرتبط

مامان رادمان 🩵 مامان رادمان 🩵 ۱۵ ماهگی
مامان ♡رقی♡دنی♡بنی مامان ♡رقی♡دنی♡بنی ۱۱ ماهگی
مامان آتریسا🌸 مامان آتریسا🌸 ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان 🫀رستا❤️صدرا🫀 مامان 🫀رستا❤️صدرا🫀 ۱ سالگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱ سالگی