۹ پاسخ

عزیزم شیرخشک یک مال بدو تولد تا شیش ماهگی دو از شیش تا یک سالگی هس فک میکنم

میشه دنبالم کنید

رفت دل من رفتتتتت🥺🥺🥺😍

خدا حفظشون کنه

دو رو دکتر ب من گفت پایان ۶ ماهگی باید داد

ای جووونممم
اسپند دود کن تروخدا

به یک و دو نیست وزن دهی یک برای بدو تولد تا 6 ماهگی
2 برای 6 ماهگی به بعد تا یکسالگی

افتضاحه به بچه من ک وضع نمیده

ای خوووودددددااااااامن غششششش واسه این دوتا فرشته🤩🤩🤩🤩🤩

سوال های مرتبط

مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی
مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۶ ماهگی
مامان هانا خانوم مامان هانا خانوم ۱۷ ماهگی