سلام مامانا شیرخشک گیگوز وزن دهیش خوبه؟

۳ پاسخ

آره خوبه

برای منکه خوب بوده دخترم از یکونیم ماهگی دادم،چهارونیم ماهگی ۷۸۰۰بود

اره یه مدت دادم خوب بود..البته شیر خودمم میخورد

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱ سالگی
مامان طاهاوآوا🩷 مامان طاهاوآوا🩷 ۱۳ ماهگی
مامان هانا خانوم مامان هانا خانوم ۱۶ ماهگی
مامان باران🧸🧚‍♀️ مامان باران🧸🧚‍♀️ ۷ ماهگی
مامان سلنا اکانت جدید مامان سلنا اکانت جدید ۹ ماهگی
مامان باران مامان باران ۱۶ ماهگی