سلام مامانا،کدوم شیر خشک وزن دهیش ،خوبه وسبکه

۵ پاسخ

ممنون

ببلاک

اپتامیل

والله من ببلاک میدم وزنش ماشالله خوبه

اپتامیل خوبه

سوال های مرتبط

مامان سلنا اکانت جدید مامان سلنا اکانت جدید ۹ ماهگی
مامان هانا خانوم مامان هانا خانوم ۱۷ ماهگی
مامان طاهاوآوا🩷 مامان طاهاوآوا🩷 ۱۳ ماهگی
مامان باران🧸🧚‍♀️ مامان باران🧸🧚‍♀️ ۷ ماهگی
مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری