۹ پاسخ

منم‌میدم عالیه تو یک‌ماه اخیر بچه من ۸۰۰ گ اصاف کرد باش

پرونوترامیدم متوقفه وزنش راضی نیستم میخوام عوضش کنم سوپرامیل بدمش

من میدم با اینکه دخترم رفلاکس شدید داره وزن دهی نرمال یا گاهی بیشتر از نرمال رو داره

من قبلا اپتامیل پرونوترا میدادم وزن دهیش خوب بود
الان مجبور شدم بیومیل ای ار بدم یکی دو هفتس میخوره حس میکنم لاغر شده نمیدونم بخاطر شیر هست یا ریفلاکسش
کلا اپتامیل بهتر بود بنظرم

منم دخترم اپتامیل میدم راضیم

ااپتامیل پرونوترا میدم راضیم

اره خوبه عزیزم

منکه راضیم
هم شیرسبکیه
هم خوشمزه هست
هم وزن دهی خوبی داره

من میدم دخترم خیلی خوبع

سوال های مرتبط

مامان 💓یسنا  تودلی💙 مامان 💓یسنا تودلی💙 ۱۰ ماهگی