مامانا شیرخشک ببلاک وزن دهیش خوبه؟

۲ پاسخ

بستگی داره به بچه بسازه یانه.منم به بچم ببلاک ar میدم مخصوص رفلاکسه وزن دهیش ۴ماهگیش راضی نبودم ولی ایندفعه بدنبود من قبلا گیگوز میدادم وزن دهیش خیلی خوب بود ولی چون بچم رفلاکس داشت نشد دیگ بهش بدم ببین ببلاک به بچه میسازه یانع

بله عزیزم مخصوصااا ببلاک ۲بزنی داخل گوگلم اولی میارع

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱ سالگی
مامان هانا خانوم مامان هانا خانوم ۱۷ ماهگی
مامان شکلات مامان شکلات ۸ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۸ ماهگی
مامان 💓یسنا  تودلی💙 مامان 💓یسنا تودلی💙 ۱۰ ماهگی