شیرخشک تروویتال وزن دهیش چجوره خوبه؟

۳ پاسخ

هر شیرخشکی رو اگه بچه منظم بخوره عالیه

ببین بنظر من همه شیر خشکا اگ بچه خوب بخوره وزن میده
من راضیم خوب وزن میده البته اگ دخترم بخوره
اگ پسرت بیاد ۶۰ تا بخوره مثلا هر دوساعت انتظار معجزه نداشته باش .بچع باید بخوره دیگ

اره اکثر مامانا راضین

سوال های مرتبط

مامان شکلات مامان شکلات ۸ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۶ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان هانا خانوم مامان هانا خانوم ۱۶ ماهگی
مامان 💓یسنا  تودلی💙 مامان 💓یسنا تودلی💙 ۱۰ ماهگی
مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی