۵ پاسخ

مامان جان این لینک کانال منه تو روبیکا
محصولات مربوط به هوش و سرگرمی کودک و البته والدین هم داریم
خوشحال میشم وارد کانال شید
@kudakkhalagh20

گیگوز خوبه سبکم هست

بیومیل من از اول میدم بدک نیس آنچنان وزن دهی نداره

بیومیل تازه شروع کردم ب نسبت وزن دهی خوبی داشته

من گیگوز میدم هم سبک هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان رادمان 🩵 مامان رادمان 🩵 ۱۵ ماهگی
مامان دلسا♥️ مامان دلسا♥️ ۱۶ ماهگی
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان 🫀رستا❤️صدرا🫀 مامان 🫀رستا❤️صدرا🫀 ۱ سالگی
مامان امیر مهدی مامان امیر مهدی ۱ سالگی