خانمایی که ببلاک میدین...وزن دهیش چطوره؟

۷ پاسخ

معمولیه

عالیه

عالیه

زیاد جالب نبود تو بچه من الان نان میدم نزدیک ۱۲کیلو عه وزن تولد ۲۵۰۰

خوبه

منکه راضیم ن خیلی چاق ن خیلی لاغر هشت ماهشه هشت کیلو نیم نزدیک نه کیلو هست

عالی پسره من نارس بدنیا اومد وزنش ۲کیلو بود الان ماشالله وزنش با بچه هایه دیگه یکیه

سوال های مرتبط

مامان رادمان 🩵 مامان رادمان 🩵 ۱۵ ماهگی
مامان السا و تو دلی😍 مامان السا و تو دلی😍 هفته بیست‌وششم بارداری