۵ پاسخ

البته پسر من ببلاک اچ آ میخوره

من به پسرم ببلاک میدم عالیه .ولی ببلاکم سخت گیر میاد

وزن دهیش خوبه اگه به بچه بیفته

ببلاک سبکه فقط اگه رفلاکس داشته باشه ولی وزن دهی نداره

خواهر من به بچش میده خیلی راضیه

سوال های مرتبط

مامان السا و تو دلی😍 مامان السا و تو دلی😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کلوچه و دوقلوها مامان کلوچه و دوقلوها ۱ سالگی
مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی