۱۷ پاسخ

مگه بچه بادادزدن ساکت میشه اون بچس چه میفهمه وتومادرشی تنهاپناهش بایدآرومش کنی به جای اینکه سرش دادبزنی

اشکالی نداره
هم تودلت پربوده هم بچه
از رو قصد نبوده که
منم گاهی دادمیزنم سرش

یک ساعت دیگه یادت می‌ره نگران نباش

منم یکی دو روزه به خودم قول دادم سرش عصبی نشم چون گناه داره حالیش نیست که چیزی
خسته میشم میزارم پیش مادر شوهرم یا مادرم یکم انرژی بگیرم که بتونم باش سرو کله بزنم

وایییی این مادر بودن چیهههههه لامصب

هی خواهر منم‌همینم.من گاهی میترسه ازم حس میکنم

بیخیالش .اذیت میکنن چیکارشون میشه کرد.والا همه کم میاریم

من ب شدت درکت میکنم اینا ک میگن داد نزنو درک نمیکنم ادم خسته میشه کلافه میشه درسته میدونم باید اروم باشیم ولی نباید همو‌سرزنش کنیم باید تمرین کنیم ارامش داشته باشیم

منم همینم

عزیزم برای هممون پیش میاد
منم ظهر انقدر اذیت کرد سرش داد زدم بعد برگشتم نگاش کردم دیدم اونم دستاشو مشت کرده حالت عصبانی و بعد بلند داد زد

امروز متوجه شدم که دیگه نباید روش داد بزنم چون متوجه میشه و اونم تکرارمیکنه و روش اعصاب و تربیتش تاثیرمیذاره

درسته خیلی سخته کنترل کردن ولی خب سعی کنیم کمتر عصبانیتمون رو بروز بدیم

نکن بچه داغون میشه

مامان خدای روی زمین هستن واسه بچه ها
عیب نداره صبوری کن
اگه خوابش نمیاد به زور نخوابون
نزار خاطره بد بمونه تو ذهنش ازت
سخته میدونم همه مامانا دارن سختی مبکشن
اما صبوری کن
گناه داره بچه

پیش میاد منم این کارو میکنم بعد پشیمون میشم

عزیزم من شرایطم خیلی سخته منم هی سرش داد میکشم امروز که بابا م و صدا میزدم یکمی بلند صدا زدم که بشنوه دیدم پسر زد زیر گریه خیلی اعصابم داغون شد ولی هر کاری میکنم دیگه دست خودم نیست انگار عادت شده سعی کن برات عادت نشه

اووو اشکال نداره ماهم آدمیم خب خسته میشیم

حق داری

منم ظهر همینجور شد
دو دفعه سرش داد زدم
نمیخوابید😭

سوال های مرتبط