خانما نینیم تکون نمیخوره چکارکنم

۷ پاسخ

برو بیمارستان دیگه

نگران نباش و استرس نداشته باش الان دیگه فضایی واسه تکون خوردن مثل قبل نداره خودشو سفت و جمع میکنه

نوشیدنی خنک بخور

کلا تو این هفته ها نی نی ها خیلی تنبل میشن
من امشب مجبور شدم یه قورت نوشابه با یخ بخورم تا خودی نشون داد 😅

ی نوشابه بخور با ی کیک اگ دیابت نداری بیس دیق راه برو بعدش ب پهلو چپ دراز بکش

یکم راه برو شیر کاکائو بخور یا عسل بعد روی پهلو چپ دراز بکش جای آروم

گلم آب عسل بخور بخواب به پهلو

سوال های مرتبط