۳ پاسخ

نجمیه عالی

من رفتم پرونده باز کردم تو بیمارستان مصطفی خمینی اما نمیدونم خوبه یانه

من بیمارستان چمران زایمان داشتم عالی بود عاااالی

سوال های مرتبط

مامان مامان🐥 آریوآرین💙 مامان مامان🐥 آریوآرین💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری