سیدرال گوچه یخچالیه؟
چقد میدین ؟

۲ پاسخ

من نیم سی سی کوالی فول میدم ( اسید فولیک) نیم سی سی اهن
اره بعد از آماده سازی داخل دمای کمتر از ۸ درجه باید باشه🤦‍♀️

من که یخچال نمیزارم
15قطره

سوال های مرتبط

مامان ....👶👶👶👶👶 مامان ....👶👶👶👶👶 ۱۰ ماهگی
مامان ....👶👶👶👶👶 مامان ....👶👶👶👶👶 ۱۰ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۵ ماهگی
مامان هدیه امام رضا❤ مامان هدیه امام رضا❤ ۱۴ ماهگی
مامان دِلین🩷🎀 مامان دِلین🩷🎀 ۷ ماهگی