۱۲ پاسخ

دوسی سی میدم

یک سی سی حداقل مصرف برای میانگین وزنی این سن هست دو سی سی حداکثر مصرف. همه آهن های دیگه مثلا فروفورت دو برابر این آهن دارن پس یک سی سی کافی هست ولی اگه بخوای میزان آهن سیدرال به اونا برسه باید دو سی سی بدی. چون شیر میخورن و کلسیم جذب آهن رو کم می‌کنه بهتره روزی ۱۵ میلی گرم یعنی دو سی سی بدی

۱ سیسی

2 سی سی چون 7 گرم آهن داره. و بچه درروز 15 گرم آهن میخواد

تا ۶ماهگی ۱ سی سی
۶ماه ب بعد دکترش گف ۱/۵ بده

۱ونیم سیسی

باید روزی دو سی سی بدی

یه سیسی با نظر دکتر و نوشته ی روی بسته

یه قطره چکان تا یک

یکو نیم سی سی

یک میلی

من ی سی سی اخه او خودش نوشته

سوال های مرتبط

مامان ....👶👶👶👶👶 مامان ....👶👶👶👶👶 ۱۰ ماهگی
مامان آوین جان مامان آوین جان ۱۰ ماهگی
مامان ....👶👶👶👶👶 مامان ....👶👶👶👶👶 ۱۰ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۵ ماهگی
مامان هدیه امام رضا❤ مامان هدیه امام رضا❤ ۱۴ ماهگی
مامان دِلین🩷🎀 مامان دِلین🩷🎀 ۷ ماهگی