وزن تو ۳۲هفته ۱۶۰۰خوبه؟؟

۹ پاسخ

من۳۲هفته و۴روز طبق انتی۱۸۵۰گفتن کمه

من ۳۱ هفته و ۴ روز رفتم ۱۷۰۰ بود نمیدونم واقعا خوبه یا نه
خودم میگم یکم کمه ولی خو نمیدونم

من ۳۱ .۱۷۰۰ بود

یه کوچولو کمه
شیر و مغزیجات و خرما میکس کن بخور هفته ای ۳،۴بار

اگر بچه سه کیلو ب بالا میخوای لیدی میل بخور

ریزمیزه ۲کیلو خورده میشه تغذیه بیشتر برس

خوبه عزیزم وقتی دکترت گفته خوبه به خودت با حرفای بقیه استرس نده

من ۳۲ هفته دو کیلو بود
بنظرم تغذیه ات رو اصلاح کن یا لیدی میل بخور

کمهههههمه من ۳۰هفته ۱۵۰۰بود گفتن کمه

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان 🤰🤱👶 مامان 🤰🤱👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان علی کوشولو مامان علی کوشولو ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۲ ماهگی
مامان دومعجزه مامان دومعجزه ۱۱ ماهگی
مامان گل پسرا😍 مامان گل پسرا😍 ۴ ماهگی
مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی
مامان آرتا💙 مامان آرتا💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی