خانما وزن نینی تون تو هفته من چند بوده بچه من وزنش ۱۶۰۰خوبه؟

۹ پاسخ

خوبه ماشالله وزنش

من ۳۲هفته۲روز رفتم وزن جنین ۲۳۰۰

منم ۱۶۰۰ بودم ۳۱ هفته و ۵ روز

من دوروزپیش رفتم ۱۵۰۰بود

اره خوبه

منم 1700بود

من ۲۹ هفته و ۶ روز رفتم ۱۵۰۰ بود

خوبه تا 33هفته 2کیلو میشه بچه هفته ای 200تا 250گرم اضافه میکنه برای منم 33هفته 2کیلو بود دکتر گفت خوبه وزنش

منم تقریبا هم هفته. شما بودم رفتم سونو ۱۶۰۰ بود دکتر گفت خوبه ، ولی به نظر خودم و بقیه کم بود

سوال های مرتبط

مامان داریان🧸💙 مامان داریان🧸💙 ۱ ماهگی
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🤰🤱👶 مامان 🤰🤱👶 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نینی جون مامان نینی جون ۲ ماهگی