خوبه ماشالله وزنش
من ۳۲هفته۲روز رفتم وزن جنین ۲۳۰۰
منم ۱۶۰۰ بودم ۳۱ هفته و ۵ روز
من دوروزپیش رفتم ۱۵۰۰بود
اره خوبه
منم 1700بود
من ۲۹ هفته و ۶ روز رفتم ۱۵۰۰ بود
خوبه تا 33هفته 2کیلو میشه بچه هفته ای 200تا 250گرم اضافه میکنه برای منم 33هفته 2کیلو بود دکتر گفت خوبه وزنش
منم تقریبا هم هفته. شما بودم رفتم سونو ۱۶۰۰ بود دکتر گفت خوبه ، ولی به نظر خودم و بقیه کم بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.