هم هفته من پسر دارین. تکون می خوره ؟؟

۵ پاسخ

آره خداروشکر

بله تکون میخوره

آره عزیزم خیلیم شیطون

اره عزیزم... بعضی روزا کمتر میشه بعضی روزا تلافی بی حرکتیاش رو درمیاره... جدیدا بیشتر شب ها تکون میخوره قربونش بشم❤️ اگه نینیت کم تکون میخوره رو کمر بخواب یا چیز شیرین بخور رو پهلو مخصوصا چپ بخواب 20 دقیقه نیم ساعت بعدش معمولا تکون میخوره اگه با چیز شیرین تکون نمیخوره چیزای ترش بخور

اره عزیزم 🐥😍

سوال های مرتبط

مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد