۸ پاسخ

من انقد ترس زایمان دارم ک بفکر این چیزا نیستم😐🤣

من دوسه دست موسلین می‌خوام بگیرم چون هم خنکه هم راحته
اینا فقط بدرد مهمون اومدن میخوره و عکاسی بنظر من

زایمان اولی؟؟
اونجا انقد درد داری ب این چیزا فکرم نمیکنی چه برسه پوشیدنش

خیلی باکلاس بازیه خوشم اومدبهش فکرمیکنی افرین

منم دقیقا این طرح و رنگ رو خیلی خوشم اومده دو دلم ک شلوارش اذیتم نکنه 😑

بنظرم پیراهنی راحتر
من دنبال پیراهنم
هم فشار به بخیه نیاد هم ازاد باشه

خواهر هیکلمون اینقدر بد شده این مدلا به من که نمیاد شبیه پنگوئن راه میرم😂

یه تیشرت و یه شلوار با خودم میبرم و تمام

سوال های مرتبط