۴ پاسخ

منم همینطور بتام ۱۱۰۴ بود
پریودم ۵ دی

عزیزم منم رفتم سنو گفت خیلی کوچولویه بتام که رفت بالا گفت بیا سنو
تازه منم دیشب درد گرفتگی پهلو راستم رو داشتم

اصن میترسم برم سونوگرافی یه چیزی بگه استرسی بشم..... روز جمعه که رفتم گفت کیست داشتی گاره شده و مایع آزاد تو کلدوساک هست و اگه آزمایش بتات مثبت شد دو هفته دیگه برو سونو

اگه شدیده یه دکتر مراجعه کن

معمولا دردهای خفیف و‌تیر کشیدن های شکم عادیه ولی اگه خیلی شدیده حتما برو‌ دکتر

سوال های مرتبط