رفتم ازمایش دادم
برام دعا کنین هرچی خیرمه باشه🥹💜

تصویر
۱۰ پاسخ

ان شاالله که آرزوت باخیروصلاح خدا یکی باشه

انشاالله گلم با خبر خوش بیای

انشاالله خوش خبر باشی😍

انشالله با خبر خوب بیایی گلم واسم دعا کن گلم

ان شاءالله ک مثبته

ان شاء الله منم شنبه جوابش میاد

انشاالله که خیره و مثبته و دلت شاد میشه

منم پامیشم برم انشاالله مثبتیم

معلومه که مثبته منم دعا کن

تیتر بتا دادی؟چندروز تاخیر؟

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آبرنگ🧚‍♀️ مامان آبرنگ🧚‍♀️ هفته سی‌وهشتم بارداری