اصن ندوسس 🥲نمیدونم چرا میبینمش یجور میشم برعکس تخم مرغ دوس دارم 😂
نوش جان منم خیلی دوس دارم بچرخه🥺🥺
نوش جان
تخم مرغا زیاد نیستن ی کم
نوش جان
اصلا تخم مرغ به معدم نمیسازه
نوش جونت
میچرخه
مال منم چرخید
پیاده روی داشته باش آخربارداری
اگ طبیعی بخای بیاری ک سرش باید پایین باشه
بعد بچه تا ب دنیا اومدن هزارتا چرخ مبزنه معلوم نمیشه
نگران نباش عزیزم بیشتر بش فک کنی بیشتر اذیت میشی من خودم اصن شرایطم برا سزارین اوکی نیس دوس دارم طبیعی باشه ولی خب هرچی خدا بخواد کم پیش میاد بچه نچرخه سعی کن اخرا تحرک داشته باشی خیلی پل برو بالا و پایین ورزش کن دیگه بقیش با خداست
از الان تو فکر نباش ،من ۳۶هفته چرخید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.