۱ پاسخ

دکتر گفت بعد غذا آب بده من اوایل اینکار رو کردم آب رو بالا میاورد رفلاکس داره ،برای همین آب رو یکجا با آب سیب و آب گلابی میریزم تو شیشه ۵۰ـ۶۰سی سی بهش میدم تقریبا ساعتای یازده صبح

سوال های مرتبط

مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی