خانما شیر خشک ببلاک ای ار هم یک و دو داره ؟

تصویر
۳ پاسخ

من هم از همین مدل میدم اما شماره نداره عزیزم و تا رفع رفلاکس بچتون باید از همین مدل بدین

آی آر نداره
تا یک سالگی هست
بعد یکسال ببلاک ساده باید بدی

اره من۱دادم یکبار

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۰ ماهگی