مامانا شیرخشک ببلاک ای آر وزندهی داره؟

۴ پاسخ

سلام خانم ها من بچه ام روی غذا افتاده و حدودا 10 تا شیر خشک ar دارم کسی میخواد شون. همشونم داخل یخچال گذاشتم .

دختر من با هبچکدوم از ای ارا وزن خوب نگرفت نه ببلاک نه بیومیل نه تروویتال
شاید ماهی دویس

ای ار چربیش کم کمه وزندهیش ضعیفه
مگراینکه بجه ای ژنتیکن خوب باشه تپل شه.

دخترم ماهی ۴۰۰گرم باهاش وزن گرفت از۴ماهگی تاالان برابچه من ن خوب نبوودولی مجبوربودم تاالان بدم

شیرهای ای ار کلی زیاد وزن دهی ندارن...من دخترم ۸ماه همینو خورده
طبیعی وزن میده چاق کننده اصلا نیست

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱ سالگی
مامان دلانا👼🏻🩷 مامان دلانا👼🏻🩷 ۱۰ ماهگی