۶ پاسخ

اب ک ضرر نداره بده
اکثرا دارن از ۵ ماهگی‌کمکی میدن
وقتی کمکی میدی حتما باید اب بدی
شما اب جوشیده سرد هر سری یکم بده بهش
ضرر نداره

خب بده از الان هروز بده گناه داره

اره میتونی بدی من الان هر از گاهی آب میدم بهش دکترش گفنه

اگر غذای کمکی شروع کردی باید بدی

شنیدم میگن اگر اب یبار بدی دیگه بچه تشنش میشه باید بدی
اگر هم کمکی رو شروع کردی باید آب بدی

من تا۶ماهگی ندادم

سوال های مرتبط