زایمان طبیعی بودم شکممو با چی ببندم جمع شه

۵ پاسخ

من سزارین بودم دیروز گن خریدم ولی شکمم از داخل زخم می‌بندم دردمیکنه

من با روسری بزرگ بستم سزارین بودم

با گن

گن بهتره

با گن

سوال های مرتبط

مامان ماهرو مامان ماهرو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین روزهای ابتدایی تولد