۱۰ پاسخ

نزدی از اخر بیبی؟

من ک این ماه سه روز زودتر پریود شدم

من هروقت اقدام داشتم روز موعدم میشد میزدم

منم اینجوریم
😂

منم همینطور😂😂😂ولی چند روزی بگذره بهتره

خیلی زوده بزار حداقل یه هفته بگذره

بزار چند روزی بگذره بعد

بزن خب

من سه روز ب موعدم مثبت شده بود

خب بزن دختر

سوال های مرتبط

مامان نورچشمی مامان نورچشمی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان آرشینا❤️ مامان مامان آرشینا❤️ روزهای ابتدایی تولد