۱۰ پاسخ

عزیزم اینی که میگی انقباض برو بیمارستان خدایی نکرده دهانه رحم باز نشه

برو Nst بده، این چیزی که میگی شبیه انقباضه

این دردی ک میگی انقباضه برو بیمارستان ان اس تی

منم همینجوری شدم رفتم دکتر معاینه کرد گف رحمت باز نیس سنوودادم خوب بود شیاف گف روزی دوبار بزار سرمم برام وصل کرد

خدا شاهده من زایمان زود رس دارم کلا استراحتم مغزم هنگیده فقط میگم این روزهای اخر زود زود بگذره خیلی اذیتم همش با امپول و دارو و شیاف

منم بعداززدن آمپول ریه شکمم خیلی سفت میشدوکمرودلم باهاش دردمیگرفت رفتم دکتر واسم آمپول هیوسین وسرم زدخوب شدم

بچه تکون نمیخوره یک روز مال امپول بعدش خوب میشه ولی درد هات شدت گرفت مداوام شد ول کرد گرفت مثلا ۷ ساعت برو بیمارستان استراحت کن یکم حوله گرم بزار ببین تاغیر میکنی یا نبات داغ بخور نبات سفید بریز

انقباضه، برو nst بده

خب برو بیمارستان چک کنن

برو بهداشت شبانه روزی عزیزم
چون من بهداشت بودم گفت در حد ۲ـ۳ روز ممکنه کاهش حرکت داشته باشی ولی مواظب حرکاتش باش

سوال های مرتبط