خانوما لپه تو شیردهی خوبه نفاخ یا سنگینه

۴ پاسخ

لپه میگن نفخش ب نسبت حبوبات دیگه کمتره

خیلی نفااااخ شدید

نفاااخخخ. همه حبوبات نفاخن نخور حتی اگر چندروزم خیس کنی نفخ داره باز

اره نخوده دیگ باید ۲۴ساعت خیس بدی تند تند آب عوض کنی

سوال های مرتبط

مامان اﺑﺭاﻫﻳﻣ🧸اﺩﻳب مامان اﺑﺭاﻫﻳﻣ🧸اﺩﻳب ۴ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۴ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۴ ماهگی
مامان 𝐌𝐀𝐇𝐃𝐘𝐀𝐑 مامان 𝐌𝐀𝐇𝐃𝐘𝐀𝐑 ۱۳ ماهگی