خیلی نفخ داره من خوردم دخترم دوروز خیلی گریه میکرد
یکم بخور تست کن ببین بعد از شیردهی به بچت میسازه یا نه
خیلی نفخ داره
برای زیاد شدن شیر آب هویج بخور خیلییییی خوبه
و نون سوخاری و چایی شیرین
نفخ میاره میخوای بخوری ابشو بگیر بخور چون هندونه داخلش حباب حباب داره باعث دلدرد بچه میشه
هر چیزی که آب بدنو بیشتر کنه خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.