۴ پاسخ

بی بو راضی بودم من

اگر کمبود وزن داره روغن ام سی تی اویل از داروخونه بگیرید بریزید تو شیر یا غذاش خیلی خوبه . ولی سرخ کردنی نیستا اضافه کنید .

کره پاک
من روغن زیتون از روغن گیری گرفتم مخصوص نوزاد گفتم اینی که به من داده بعنوان بی بو داده ولی بازم یکم بو داره

به منم بگی

سوال های مرتبط

مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی