بی بو راضی بودم من
اگر کمبود وزن داره روغن ام سی تی اویل از داروخونه بگیرید بریزید تو شیر یا غذاش خیلی خوبه . ولی سرخ کردنی نیستا اضافه کنید .
کره پاک
من روغن زیتون از روغن گیری گرفتم مخصوص نوزاد گفتم اینی که به من داده بعنوان بی بو داده ولی بازم یکم بو داره
به منم بگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.