واکسن دوماهگی دوقلوهای من خیلی خوب بود چهارماهگی هنوز نزدم
من دیروز زدم اصلا تب نکرد پاهاشم قشنگ تکون میداد فقط شبو بیدار موندم تبشو کنترل کنم همین حالشم خوب بود بی حالم نبود
نه مث همونه
پسرمن دوماهگی اصلا اذیت نشد ولی ۴ماهگی چون بزرگتر میشن میفهمن یکم غر میزد دیروز
هر ۴ساعت پاراکید دادم بیشترش خواب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.