۳ پاسخ

واکسن دوماهگی دوقلوهای من خیلی خوب بود چهارماهگی هنوز نزدم

من دیروز زدم اصلا تب نکرد پاهاشم قشنگ تکون میداد فقط شبو بیدار موندم تبشو کنترل کنم همین حالشم خوب بود بی حالم نبود

نه مث همونه
پسرمن دوماهگی اصلا اذیت نشد ولی ۴ماهگی چون بزرگتر میشن می‌فهمن یکم غر میزد دیروز
هر ۴ساعت پاراکید دادم بیشترش خواب بود

سوال های مرتبط

مامان بشری سادات مامان بشری سادات ۱۵ ماهگی
مامان پایار ودیار🩵 مامان پایار ودیار🩵 ۱ سالگی
مامان ایرای جونم🫀🧿 مامان ایرای جونم🫀🧿 ۹ ماهگی