مامانا واکسن 4 ماهگی چجوریه مثل 2 ماهگی دردو تب داره 🙄

۶ پاسخ

4 ماهگی خیلی آسونتر از 2 بود

نه اصلاااا بچه اصلا اذیت نمیشه هیچ دردی نداره خیلی سبک تر از دو ماهگیه انگار نه انگار واکسن زد

واسه ما بدتر از خودش هیچی نبود🥲
انشاالله واسه شما سبک باشه عزیزم

واسه ما خیلی خوب و سبک بود

واس ما ک خیلی بد بود

خیلی اسونتر از دوماهگیه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان هایلین😍 مامان هایلین😍 ۴ ماهگی
مامان آريانا 🧚🏻‍♀️❤ مامان آريانا 🧚🏻‍♀️❤ ۶ ماهگی
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا روزهای ابتدایی تولد