با تفاوت زیاد چهار
ب نظرم دوماهگی از همه سخت تره
برا من دوتاش خیلی راحت بود
شبیه همه چون دقیقا همون دارو و آمپوله
برای من کلا آسون بود ولی ۴ ماهگی یکم بی قراریش بیشتر بود
با پاراکید کنترل میشه
من تازه 4 ماهگی رو زدم به نظرم مثه 2 ماهگی بود یکم تبش بیشتر
۴ ماهگی
برای من هر 2سخت بود
شبیه هم هستند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.