واکسن 2 ماهگی راحت تره؟ یا 4 ماهگی؟

۷ پاسخ

با تفاوت زیاد چهار
ب نظرم دوماهگی از همه سخت تره

برا من دوتاش خیلی راحت بود

شبیه همه چون دقیقا همون دارو و آمپوله
برای من کلا آسون بود ولی ۴ ماهگی یکم بی قراریش بیشتر بود
با پاراکید کنترل میشه

من تازه 4 ماهگی رو زدم به نظرم مثه 2 ماهگی بود یکم تبش بیشتر

۴ ماهگی

برای من هر 2سخت بود

شبیه هم هستند

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۵ ماهگی
مامان گل پسرم لیام🩵 مامان گل پسرم لیام🩵 ۱۰ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان ali reza مامان ali reza ۶ ماهگی
مامان 🩷🩷👼🩷🩷 مامان 🩷🩷👼🩷🩷 ۳ ماهگی
مامان نیکی و هانا مامان نیکی و هانا ۶ ماهگی