خانوما واکسن 4 ماهگی چطوره سبکه یا

۳ پاسخ

برای پسر من سبکتر از دوماهگی بود خداروشکر
ولی از بعدش خیلی بد اخلاق شده و خوابش بهم ریخته اصلا نمیخوابه و خواب عمیق نداره
وارد جهش رشدی شده نمیدونم یا از واکسن هاست

واییییی لعنت به واکسن چهار ماهگی برا بچه من سنگین بود خیلی اذیت شد ولی واکسن دوماهگیش خوب بود

برا دختر من سیکتر از دوماهگی بود و برای دختر دوستم سخت تر

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۵ ماهگی
مامان پرنسس💖 مامان پرنسس💖 ۱۰ ماهگی
مامان ayhan🌛👼 مامان ayhan🌛👼 ۴ ماهگی
مامان آروکو💙🫀 مامان آروکو💙🫀 ۱۰ ماهگی
مامان هایلین😍 مامان هایلین😍 ۴ ماهگی
مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۱۰ ماهگی
مامان بشری سادات مامان بشری سادات ۱۵ ماهگی