برای پسر من سبکتر از دوماهگی بود خداروشکر
ولی از بعدش خیلی بد اخلاق شده و خوابش بهم ریخته اصلا نمیخوابه و خواب عمیق نداره
وارد جهش رشدی شده نمیدونم یا از واکسن هاست
واییییی لعنت به واکسن چهار ماهگی برا بچه من سنگین بود خیلی اذیت شد ولی واکسن دوماهگیش خوب بود
برا دختر من سیکتر از دوماهگی بود و برای دختر دوستم سخت تر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.