واکسن چهار ماهگیشون چطوره ؟؟؟سبکه یا ن؟

۱۴ پاسخ

درخواست بده بهم مهربون اکانت قبلیم مسدود شد🥲🥲

سلام عزیزم خوبی؟
کجایی تو بیشتر از یماهه نیسی؟🥲

برا دختر من خداروشکر سبک بود ایشالا برا بچه شماهم سبک باشه

گلم درخواست میدی

بد نیست ولی فکر میکنم دوماهگی راحت تر بود یکم تبش زیاده تو ۴ماهگب

سخته خیلی درد آوره من به دخترم زدم‌‌خیلی گناه داشت

برا من سبک نبود🥲

من که برای دخترم خیلی سبک بود خداروشکر
اما بستگی به بدن بچه داره

از دوماهگی سبک تره

واکس چهار ماهگی پسر من ک خداروشکر خیلی عالیه بود

برا ما که سخت بود واقعا

برا ما ک اسون بود خداروشکر

خیلی راحت بود عزیزم دوماهگی هم همین طور

میگن که سخته 🤕

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۵ ماهگی
مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۱۰ ماهگی