سلام خانما..واکسن چهار ماهگی چطوره؟سخته؟

۲ پاسخ

پاهاشو آروم قنداق کن که تکون نده دردش بیاد

من امروز مال پسرمو زدم الان خیلی بی قرار شده گریه های از ته دل می‌کنه 😑😑سه تا زدن ب پاهاش 😩

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۳ ماهگی
مامان پسمل کوچولو مامان پسمل کوچولو ۹ ماهگی
مامان bigboy❤️ مامان bigboy❤️ ۱۱ ماهگی