سلام از واکسن چهار ماهگی بگین؟سخته؟

۱ پاسخ

نه از ۲ ماهگی راحت تر بود من روز قبل حموم کردم صبح بعده شیرش بردم زدم اوجدم خونه استا دادم هر ۴ ساعت کمپرس سرد من اصلا نمیذارم ولی فرداش گرم میذارم و تمام انشالله برای شما هم سبک باشه

سوال های مرتبط

مامان آرسام کوچولو 💙 مامان آرسام کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی
مامان سه قلوها مامان سه قلوها ۱۶ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۰ ماهگی
مامان برسا مامان برسا ۸ ماهگی