من از صبح زدم هنوز تب نکرده شیرشم میخوره یکم فقط گریه میکنه
آره بهتر ازبقیه اس
برای من ۲ماهگی خوب بود .اصلا تب نکرد.ولی ۴ماهگی ۴روز تب داشت
برای دختر منم سبک تر بود تب نکرد فقط وقتی واکسن رو زدن خیلی گریه کرد
۲ ماهگی تب کرد و سخت تر بود
واسه پسر من که سختتر از دو ماهگیش بود
واکسن چهار ماهگی پسرم از دوماهگی آسونتر بود دوماهگی بی نهایت اذیت شد
من شنیدم نسبت ب دوماهگی سختره. هرکی یه چی میگه
برا ما ک خداروشکر بد نبود یک شب تب کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.