خانما واکسن ۴ ماهگی سبکه یا سنگین؟

۱۳ پاسخ

برای پسر من سبک تر از ۲ماهگی بود
ولی ۲۴ساعت وحشتناک تب کرد پاشویه کردم بعد ۳روز خوب شد

واسه چهار ماهگی ازیت نمیکرد فقط تب کرد چون استامینیفنشو کامل نمیخورد یکم ازیت شدم ایشالله که برای شما سبک باشه🫠🫠

۲تا به پا ۲تا خوراکی

عزیزم عکس ماهگرد درست میکنم ۵۰ تومن
نمونه کار هم دارم
خواستی بهم بگو

عزیزم عکس ماهگرد درست میکنم ۵۰ تومن
نمونه کار هم دارم
خواستی بهم بگو

من دیروز زدم عالی اصلااذیت نشد

من دیروز زدم از دیروز تب داره بی قراره.ولی دوماهگی خیلی سبک بود

تکرار همون دو ماهگیه

مثل ۲ماهگیه

برای دختر من سبک‌بود پاراکیدو به موقع بده و کمپرس بزار ان شالله سبک باشه براکوچولوت.

برا هر بچه ای فرق داره دیگه

من دیروز زدم خوب بود

اگه دوماهگی اذیت نشده باشه اینم اذیت نمیشه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس💖 مامان پرنسس💖 ۱۰ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۵ ماهگی