مامانا واکسن 4 ماهگی زدم پسرمو الان تبش 36 هست چجوریه ؟

۲ پاسخ

خوبه

۳۶ تب نیست

سوال های مرتبط

مامان آريانا 🧚🏻‍♀️❤ مامان آريانا 🧚🏻‍♀️❤ ۶ ماهگی